Yüzde 100 memnuniyet ilkesiyle hizmet verdiği müşterileri için dünyayı küçültürken işlerini büyütebilecekleri çözümler sunan Netsis, ticari başarısını toplumsal ve çevresel konulardaki duyarlılıklarıyla taçlandırıyor. Yeşil BT, eğitim, AR-GE ve yalın yönetim yaklaşımı gibi alanlarda öncü rol üstlenen Netsis’in hem eğitim alanında toplumun farklı kesimlerine eşit olanakların sunulması, hem de çevre, tasarruf gibi duyarlılık gerektiren konularda bilincin artırılması adına çeşitli sivil toplum örgütleriyle iş birlikleri bulunuyor.

Sektörler

Turizm sektörü :

ERP yazılım çözümlerinin müşteri tatmininin temel olduğu, soyut ürünlerin üretildiği otelcilik sektöründe de belirgin etkileri ve faydaları bulunmaktadır. Netsis turizm sektörü çözümleri her çaptaki otel ve otel zincirinin ihtiyaçlarına cevap verecek bir yapıda geliştirilmiştir.

Tüm Sektörler

Turizm

 

 


ERP yazılım çözümlerinin müşteri tatmininin temel olduğu, soyut ürünlerin üretildiği otelcilik sektöründe de belirgin etkileri ve faydaları bulunmaktadır. Netsis turizm sektörü çözümleri her çaptaki otel ve otel zincirinin ihtiyaçlarına cevap verecek bir yapıda geliştirilmiştir.

 
Netsis turizm çözümleri ön büro ile portal arayüz yazılımları aracılığıyla entegrasyon sağlayarak işletme içerindeki bütünlüğü oluşturmaktadır. Benzer bilgilerin ön ve arka ofiste farklı iki yazılıma giriş yapılması, hem gereksiz işgücü kaybına yol açmakta, hem de girişlerin/işlemlerin yapılması sırasında olası kullanıcı hatalarının oluşmasına ve bundan dolayı da sistemler arasında tutarsızlıklara neden olmaktadır.

 

Netsis turizm çözümleri ön ofis, malzeme planlama ve arka ofis arasındaki bilgi akışını kolaylaştırarak, iş süreçlerini hızlandırmakta ve hizmetin niteliğini arttırmaktadır.


Netsis turizm sektörü çözümleri ile;

Tüm ön büro işlemleri portal üzerinden kontrol edilerek, arka ofis ile entegrasyonu sağlanmaktadır. •Gün içerisinde tahakkuk eden gelirler •Tahsilatlar •Yiyecek-içecek satışları •Müşteri cari hesapları •Paid out, konukların yerine yapılan ödemeler •Otelde kalan konukların borçlarına karşılık yapmış oldukları ödemeler •Konuk otele gelmeden önce göndermiş olduğu rezervasyon depozitosu •Gün içerisinde döviz bozma işlemler •Ön büro kasası ile merkez kasa arasında gün içerisinde oluşan nakit hareketleri •Otelin kendi adına yapmış olduğu harcamalar •Cari hesaba kaldırılan hesaplar on ve arka ofisler arasında günlük olarak veya belirlenen tarih aralığında gerçekleştirilir •Satın alma faturası/iade faturası •Dönem sonu tüketim •Ambarlar arası transfer •Ödenmez, ikram, kırık, bozuk takibi gibi satın alma modülüne aktarılan faturalar